Snart helg

Precis hemkommen från först jobbet o sen stan. Har fixat allt till "överraskningen", nu ska den bara sättas ihop me:P men de e skoj, o ska bli skoj att ge bort :) Nu sitter jag o söker efter massor av bra låtar som jag fått höra på jobbet, snart hittat alla:) riktigt mycket "emelie" musik, de e nice;) en dag kvar på dagpassen nu, sen nästa vecka går jag över på skift, jobbigt men mer pengar, o de kommer behövas:D vill bara att de ska bli tisdag nu så jag kan få besked om hur framtiden ser ut...

Imorrnkväll blir de stan igen, eventuellt ett restaurangbesök o sen ska stan göras osäker:P på lördag väntar någon aktivitet me mamma, hon tyckte synd om mig nu när jag alltid jobbar så vi skulle hitta på något kul :) sen på kvällen blir de tivolirock :D ska lätt ha lika skoj detta året me för mycket uttagna pengar, öldrickartävling, o ett snubbel på lekplatsen:P lr nej de sista kan vi gärna stryka men kul ska de bli!

Life is like a rollercoaster
Sometimes it goes up and sometimes it goes down
But as a matter of fact, we do always survive - remember that

HUJ- meet you soon again :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0