Soon to be a driver?...

Har övningskört idag för andra gången i mitt liv. Är jäkligt skoj må jag säga men halleluja vad mycket det är man ska hålla reda på: koppla, växla, svänga, blinka, titta, oj koppla igen, ahh nej fel växel. Ja jag säger då det, tålamod krävs:P Känns väääääldigt stressigt med att hinna med att ta körkort innan Sthlm, de e ju liksom om en månad. Annars får jag kanske försöka ta det till jul lr nått istället.

Har letat lägenhet med ikväll som en tosing. Finns ju knappt några lägenheter och om det finns någon, ja då ska man ha stått i kö i minst 50 år!:P Nej men, känns nästan som de så nu funderar jag skarpt på att bo inneboende hos någon ett tag o sen hitta en egen lägenhet. Har hittat två riktigt intressanta alternativ:)

Har inte mycket mer att tillägga en onsdag som denna, snart helg iallafall:D Ska ut på en liten promenad nu, ska bli skönt innan läggdags.

Ha de nice!

HUJ - Me, you, always a couple but still, never together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0