Sunnyday

Har vatt ganska ok väder hela dan trots allt, lr hela helgen. Visst de regna som fan ett tag igårkväll men annars blev de bättre än jag trott. Ullaredplanerna igår byttes till kulturbesök vid Hovdala slott etc, allt på Hässleholmshållet. Kanske inte världens roligaste utflyktsmål men jag njöt av lugn o ro me mina föräldrar. O me en mamma som pendlade mellan att vara sol och åskmoln så blev dagen ganska underhållande för både mig o pappa:P En något stressad joggingrunda o en ännu mer stressad vidgörning (13 minuter, rekord för min del:P) åkte jag me ullis till ivö för att träffa Becca lite, vääääldigt längesen:) Va nice, trots ösrregn stundtals, snygga killar e aldrig fel att kolla på;) Blev sedan ett spontanbesök hos Jonna som stod me en varm tekopp i handen innanför dörren, hon känner mig:) Prata av mig lite, lr jäkligt mycke prat från min sida komiskt nog. Sedan en lugn hemmakväll/halvnatt.

Idag blev de tidig uppgång, vet dock inte anledningen men men, åkte in till stan me föräldrarna, gick på klädrea, hitta en jacka i svart som jag redan har i grå:D Besökte bror min, hem o sprang en runda, duscha, ut till folket på golfbanan, o nu sitter jag här o e vrålhungrig, ska snart käka:D:D:D

I veckan blir de eftermiddagsskift, inte hemma förrän halv 12 på natten:S Inte mycke andra planer än, lr jo, favvokussen kommer ner, MÅSTE träffa henne:D

The days are counted
Don't want them to pass by
Long for them to pass by
Me, you, them, us, WE
Everybody make their mark, 
it's all about attitude, have to make a decision soon

HUJ- you're mine
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

tack för kommentaren.

Jo det är härligt med jobb.

tyvärr ligger jobbet åt fel håll, så jag får väl stanna kvar i den här hålan ett tag till ! haha.

Vad kul att du också bloggar, då kan jag ju snoka i ditt liv med.

Take care beautiful =)

2008-07-21 @ 11:55:47
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Emme

Aha, på så vis...Men du, de kan komma lösningar från ingenstans, ge inte upp hoppet om att komma från hålan:P

2008-07-23 @ 09:09:19
URL: http://hoppsankerstinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0