trött på



Sitter här i min ensamhet o känner att jag börjar bli trött på att "bara" jobba hela veckorna. Vill nog hitta på något snart:) Bilderna ovan är från studenten o balen, två helt underbara dagar med massor av minnen. Blir alldeles rörd o glad när jag tänker på hur fort de sista veckorna gick och vad jag fick vara med om. De två sista veckorna var bland de bästa i mitt liv, skulle göra mycket för att få återuppleva dem. Allt jag ville skulle hända hände förutom en sak, men de tar jag igen snart:P Ingen vet de jag vet, en hemlighet.. haha inte riktigt men;) 
 
Har oxå kollat runt på lite andra bloggar, hittade några texter som verkligen skulle kunna vara skrivna av mig. Efter allt som hänt det senaste halvåret så har budskapet som dessa texter har varit exakt vad jag tänkt. Jag har fått en del saker, vissa mindre nöjsamma än andra, men jag har gått stärkt ur det, eller jag kommer göra de när jag är helt "friskförklarad" :P Skämt i sido, livet måste gå vidare annars går man under, o det har jag lovat att aldrig göra! Lägger upp en text nu så kommer fler sen vid lägliga tillfällen.. ;)

So, I was the one with all the glory
While you were the one with all the strength
A beautiful face without a name for so long
A beautiful smile to hide the pain

Did you ever know that you're my hero
And everything I would like to be
I can fly higher than an eagle
you are the wind beneath my wings

It might have appeared to go unnoticed
But I've got it all here in my heart
I want you to know, I know the truth, of course
I know it I would be nothing without you!

- Bette Midler

HUJ- A moment forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0