weirdo...

Känns riktigt udda idag (oxå).. vet inte vad det är med mig själv, känner liksom ingenting, helt nollställd inför allt.. :( har vatt suuuuuper seg både igår o idag på jobbet, de börjar undra vad som hänt me hon som vatt där tidigare veckor, den glada, spralliga, fräcka, roliga o "rappa i käften" tjejen?!.... ja ni skulle bara veta, lr nej de vill ni inte egentligen, problem är till för att lösas sägs det, varför är det då så jäkla lätt att få dem o sen så svårt att finna ett slut på dem?

Känner mig som världens största pessimist, egoist, tönt...vill inte ha det såhär, men samtidigt vet jag att jag måste acceptera, gå vidare, och göra det bästa av situationen, fast resultatet kanske inte tilltalar mig...

Vill förresten inte att det ska bli söndag, eller jo det vill jag men bara om beskedet är bra..annars vet jag inte vad jag gör, det finns inte i min värld för tillfället... som vanligt e jag så j'vla djup och (över) mogen, vill bara kunna ta livet med en klackspark som vissa andra tycks kunna göra :(

HUJ, will always be there<3

Kommentarer
Postat av: Samantha

Alla har vi våra dagar då allt inte är som det brukar. Och egentligen, utan dom, så vet vi inte hur man brukar vara. Allt kommer ordna sig, det tar bara lite tid ibland, men oroa dig inte :) Hoppas det löser sig! KRAM

2008-07-03 @ 16:41:32
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Emme

TACK, och jag vet detta :) Det kommer lösa sig, det är jag medveten om, men när man är svag är det såklart svårt att se ljusningen... ses kanske ikväll:) KRAM

2008-07-05 @ 16:04:52
URL: http://hoppsankerstinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0