åhh äntligen min låt

Kollar för fullt på idol just nu, Alice sjunger min låt, because of you med kelly clarkson. Den bästa, bästaste låten som någonsin gjorts enligt mig:) För övrigt har det flesta framträdanden än så länge varit bra, Kevin är ju bara ett smörpaket i sig. :P :)

Sprang innan oxå, det blev backträning idag oxå,kände inte alls för att springa så jag tänkte att jag gör så roligt jag kan av det.:P Jobbigt men skönt! Duschade sedan o började greja med maten. Det blidde kycklingfilé med matvete, kokta rödbetor, och hummus (kikärtsröra) Riktigt smakigt!!! :D



Pratar med mamma lite nu, hon verkar inte kolla på idol, hon stör mig istället;) Det snöar här uppe nu o e 2 grader kallt, vintern rasat in i våra hus:P :) Ska slöa nu, dricka kaffe o softa, de e nice:)

tomorrow,

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo det är skönt som tusan, synd bara att nu den andra tån börjar krångla ;S ett jävla skit det där bara. Jo det är kul o hjälpa mamma men det var ju aldrig roligt när man väl bodde hemma... Idag bara städade jag och sen körde hem, man slapp höra vad man glömt o sånt ;) haha.

2008-11-21 @ 21:30:56
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0