det fina vädret försvann

och fram kom molnen. Men va gör det när jag ändå varit inne stora delar av dan o ska va inne hela kvällen. Ska hoppa in i duschen nu o sen göra vid mig och åka till Karin. Där ska alla tjejer i klassen laga middag tillsammans o sen käka den. Kommer nog bli väldigt trevligt, hoppas på att lära känna fler ännu bättre, det blir nog mer att prata om vardagslivet när vi inte är i skolan. Det blir tacos o kanske lite vin, fast jag e inte så vinsugen (än så länge iaf:P ) så vi får se hur det blir med det.

Har pluggat en del idag, typ halva kapitel 3 kvar men de tar jag imorrn, tar sån tid att läsa, anteckna o sen förstå alla exempel o så,.. :S

Jag är rädd att jag eventuellt förstört en av min hyresvärds orkidéer. Den tappar alla sina blommor nu och den ena stänglen är helt rosa, får hoppas på att den överlever annars får jag nog köpa en ny:( men jag är ingen trädgårdsmästare så jag fattar som sagt inte riktigt hur hon vågar låta mig ta hand om dem.. :P

nej, mot duschen så hörs vi imorrn mina trogna skåneläsare;)

Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Det är nog ingen fara med orikdéen, de beter sig så. Låt stängeln sitta kvar tills den är helt torr, klipp bara bort det som är torrt, det kan nämligen komma nya skott på gamla stänglar. Så som jag missköter mina så är de ändå vid liv! Lycka till, kram!

2008-11-19 @ 17:33:59
Postat av: jojoss

Hej du!

Tror inte du förstört orkidèn, den blommar ett tag sen tappar den blommorna. Så jag tror inte att det är någon jätte katastrof.

Ha en bra dag!!

Kram

2008-11-20 @ 09:23:04
URL: http://jojoss.blogg.se/
Postat av: Emme

hehe, bra att kusinerna har några goda råd att ge mig:) tackar så mycket!

2008-11-20 @ 14:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0