det känns som ett slag i huvet

Mitt huvud värker som aldrig förr, har ingen aning om vad det beror på men det känns som om någon ibland slår mig med en hammare eller nånting i bakhuvudet. Jag hoppas innerligt att det går om till imorrn när jag måste gå till skolan. O skolan ja, börjar bli lite stressad med den, har ingen aning om vad det är vi läser nu och vill än så länge inte köpa några böcker eftersom vi kanske inte behöver vissa. Böckerna jag köpte till förra kursen var ju i princip onödiga:S Men det får jag ta tag i imorrn o till helgen, måste ändå vila upp mig lite, OCH spara pengar.

Satt o hörde på Barack Obamas segertal innan i morse, jag säger bara vilket tal. Han vet vad han ska säga o när han ska säga det, det märks. Fast visst, det var ett sånt där typiskt USA-tal, väldigt patriotiskt där temat är, en för alla- alla för en, vi är många individer men en enhet.

Här kommer lite bilder från helgen, kommer lägga upp fler senare, blir FÖR många nu annars:P klicka på bilderna för att se dem i större format.

         Pusslet som jag o J byggde..fint barnsligt motiv inte sant?!:)

 Håkan med sin fina vinst, Jonna verkar tydligen väldigt intresserad av hur en telefon funkar:P

 Reflexen verkar ju funka iaf:P Han verkar nöjd sin vinst iallafall. Pannlampan lånades senare av annat folk, Carro bland annat (se nedan).

 

 Det sjungs för födelsedagsgrisen Viktor!


   
Man skulle kunna tro det är den berömda hattleken de leker men jag tror bara hatten va poppis denna kvällen:P
 Jag undrar vad det är ni diskuterar där bakom tequilaflaskan;)
 Mm Bettan det ser ut som din tunga ser frisk ut:P Om crille uppskattar den är ju den stora frågan dock?! :P

 Vi ser bara (lite) borta ut;) men det är bara ett tecken på att festen va kanonkul:D Tack ville o tack alla:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ett plattjärn är som ett vinkeljärn fast helt platt ;) haha.

Jag vill inte sätta in en design som du inte är nöjd med. det är emot mina regler :P du får helt enkelt ge mig mer o gå på så får jag fixa en ny.

Puss

2008-11-06 @ 12:20:28
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0