en jäkla massa att göra

är vad jag har ikväll. Har precis kommit innanför dörren och sitter o slänger i mig mat, är vrålhungrig, har inte ätit sen halv 7 i morse så det är kanske inte så konstigt. Va i skolan fram till 12 o sen hängde jag på Karin o simmade i Eriksdalsbadet idag igen, riktigt skönt och roligt:) För att inte vara tunga som bly så flyttade vi lunchen lite.. bara några timmar hrmm.. Nu ska jag äta, diska, städa litegrann, plugga massor o sen klockan 12 inatt möta upp mamma på centralen. :D En jäkla massa men det får helt enkelt gå.

Börjar egentligen 8 imorrn oxå men har konstaterat att övningstimmarna inte ger mig något längre så jag skippar den o kommer till föreläsningen vid 10 istället, där vi sammanfattar kursen, tenta på onsdag ju:S får se hur den går när pluggtiden minskat radikalt denna kursen, och att jag känner mig mycket mer osäker på ämnet.. aja, bara till att göra sitt bästa.

Såg förresten en kändis idag i plurret:P Min första reaktion när jag såg honom va "lite armhävningar som ger bröstmuskler hade ju inte skadat på hans kropp", som jag sa till Karin. Sen när han hoppar i så ser jag ju vem det är, eller jag vet inte namnet på honom men.. han spelade anders i kalle blomkvist serien och har även varit med i barnen på luna..

nej nu måste jag verkligen sätta igång, kanske klämmer in ett inlägg senare när jag tröttnar på att plugga..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0