fattar inte

Har suttit med plugg nu i nån timme men jag fattar inte riktigt hur jag ska göra. Allting går så trögt och jag vet inte hur jag ska lösa uppgifterna. Har lagt ner skolan det för ett par timmar nu, ska kolla in idol reprisen nu, sen springa en runda, får bara hoppas på att det inte regnar.

Är lite orolig för att jag kanske "dödat" en av min hyresvärds orkider..:P :S den ena stjälken är rosa medan de andra är bruna.. hoppas inte det har gått åt skogen bara;) inte för att jag är känd för att hålla blommor vid liv, snarare tvärtom:P

Såg på tv4 innan de har söndagsmorgon med reportage o sånt.. där va ett reportage om en liten flicka och hennes familj där hon hade en extremt aggresiv sjukdom som gjorde att hennes kropp efter hand glömde bort funktioner som den tidigare kunnat. Till slut glömde den bort hur man andas, alltså är slutet döden. Det berörde verkligen, men trots denna dystra framtid så spirade det kring denna familj, de levde verkligen i nuet:D Det borde nog fler göra, man vet aldrig vad som händer imorgon.

hepp, mot tv:n igen..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0