fint besök = inget bloggande

Det är precis vad denna helgen inneburit. Mamma har ju varit här o jag har varken hunnit, orkat eller velat blogga. En snabb resumé av vad vi gjort låter som följer: Hämtade henne i torsdes natt på centralen, blev en del tragg o allmänt prat o därmed en sen läggning. Upp o till skolan vid 10 för att vara med på sammanfattningen på kursen, välbehövlig och väldigt givande:) Mötte sedan upp mamma efter en del kalabalik med tunnelbanan när den inte gick dit jag sa:P men men, till Täby centrum kom vi till slut o kollade i affärer hela dan. Kom hem till lägenheten, beställde hemkörningspizza (känns nästan som USA:P ), gick en sen kvällpromenad för att visa mamma söder o sen sängen. Sov som stockar, begav oss till stan igår o gick där heeeeeela långa dan, gick sedan inom en pizzeria på hemvägen läs vid 8 tiden:P Haha, har ätit mer pizza o kakor denna helgen än på det senaste året;) :S Slöade framför tv:n igår kväll,helt döda var vi:P Lämnade sedan av mamma i morse vid tåget o e nyss hemkommen från en skön joggingtur.

Det var min helg de:P En mycket trevlig, intensiv, o shopping galen helg (blev dock inte så mycket shoppat, men många plagg har jag o mamma provat;) ) O vi behövde mest denna helgen för att ta igen lite av den tid som vi hade förut när jag bodde hemma men som vi inte har nu:S


Jag o fantastiska mamma på drottninggatan i mörkret:)


Det ska tydligen vara rosa i jul, julgranen oxå!?


 Denna levande skyltdockan stod i ett skyltfönster. Hon blev målad på armarna som ni ser, har dock ingen aning om vad det va hon gjorde reklam för:P

Nej, nu väntar en dag fylld med plugg, plugg, och jag tror faktist jag ska plugga oxå!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0