första vinterpromenaden avklarad

Har varit ute o spatserat i halkan. Ligger snö överrallt men som tur är så har de skottat gångbanorna. Blev hela 1,5 timme när jag gick Riddarfjärden runt, vilket var jätteskönt, lite kallt till en början men skönt när man väl fått upp värmen. Dagen idag har varit extremt slapp, suttit framför tv:n o datan hela dan, läst ganska mycket i min bok oxå, spännande värre nu:P Har även precis pratat med skåne där farmor och kjell var på besök hos mamma o pappa så jag fick pratat med dem oxå. :) De e ju precis hemkomna från Thailand, dit hade jag gärna åkt en sväng nu!

Har ingen aning om det blir fest ikväll eller inte, jag känner fortfarande inte för det men Karin kanske kan få mig på andra tankar;) Annars blir det en lugn hemmakväll med Stjärnor på is och kanske någon film. Vi får la se..

Tjoholahopp så länge..

O just de, gjorde helt klart dagen gärning idag när jag va ute o gick. Kom fram till slussen o gick över bron. Precis i början av bron möter jag 2 tjejer, o när jag har kommit en bra bit på bron så ser jag en handväska ligga på marken. Tar upp och öppnar den. Ser att där ligger pengar, kort, nycklar o som tur är ett körkort oxå. Jag inser att det måste vara någon av tjejernas eftersom ingen annan var på bron när jag kom, vände och sprang ifatt dem o jodå, mycket riktigt, det var den ena tjejens väska:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0