fyfan för backträning

Jäklar vad jobbigt det är med backträning, hade glömt bort vad mjölksyra va! Insåg oxå att det är mycket lättare om man är mer än en person, då kan man peppa varandra, och jävlarannamat vaknar lite mer då, det blir ju lite tävling om man är ett lag till exempel. Men skam den som ger sig, jag klarade alla 5 gånger som jag lovat plus att jag sprang 5 kilometer i vanligt jobbtempo. Fyfan vad nöjd jag är nu! O på toppen av isberget vilket nästan var det värsta, det var snöblandat regn som trillade på mig under hela rundan. Alltså, sjukt kallt, blött, irriterande och jobbigt.

Istället för att svalna som efter en vanlig springrunda ( i torrt väder) ska jag nu värma upp låren, sen käka o försöka lite till på plugget.

Ps: Det har precis slutat regna, såklart:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0