hälsomässa

har jag varit på idag. Tog först en ordentlig sovmorgon o begav mig sedan iväg till Älvsjö och Stockholmsmässan där det denna helgen är hälsomässa. Tanken var att jag o Karin skulle gått på den tillsammans men eftersom hon e hemma så fick jag gå själv. Fick i entren "ljuga" om min ålder, denna gången nedåt:P jag övertygade dem om att jag var född den 1 december 1989, haha som om va?!:P jaja, allt för att spara på mina pengar:) Mässan var jättebra, många nyttiga och goda provsmakningar, tips, och hälsoinriktade människor. O besökare var där oxå massor, men jag fick plats iallafall;) Jag fick ett eget "prat" med Blossom efter hennes föreläsning, hon e verkligen en människa som inspirerar mig och som har en vettig syn på livet:) kommer foto på det längre ner.

Fatta vad det b´lir mörkt här uppe tidigt, det är helt sjukt. Det är ju bara början av november o de e redan mörkt vid 4, hujeda mig vilken lång vintertid det kommer att bli. :S

 Blossom under föreläsningen, fatta vad vältränad hon är!
 Även Fredrik Paulun som förespråkar GI var där. Sjukt god mat lagade dem där som man fick smaka, MUMS! :)


ahh, så funkar såklart inte bilden på mig o blossom, jaja, lägger upp den senare ikväll då¨

ha de fint tills dess,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0