härligt regniga fredag

eller härligt och härligt, fredag är  härligt men regn e jag ganska trött på vid detta laget. Har varit i skolan idag, haft en dataövning och en föreläsning, varken jag eller Carro pallade sitta med gruppuppgiften idag. Begav mig hemåt, gick inom affären o köpte lite bananer, hade absolut ingen frukt hemma o vill absolut inte släpa på tunga veckohandlingskassar med mat i regnet, det får jag ta imorrn.

Jag o Karin ska bege oss ut till Täby och Zahra ikväll, blir en liten minifest o ska bli trevligt att bara umgås med lite nytt folk:) Får se hur vi tar oss tillbaka till stan bara, men där gick nog någon buss nu när jag tänker efter, hoppas det iallafall.

Tänkte bara inflika att man kommer närmre och närmre folk som går i klassen. Man pratar med fler, om fler samtalämnen och så.. det är verkligen skönt och utvecklande:)

ska slappa en stund till sen eventullet ge mig ut på en springrunda, om det bara kan sluta regna!

Kommentarer
Postat av: Samantha

haha det va en aning pinsamt xD men den bjuder ja på ;P han blev ju inte sur som tur var, trots att ja väckte honom o skrämde halvt ihjäl honom x) Hoppas du får en trevlig helg!

2008-11-14 @ 14:45:17
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig Fredag! :)

2008-11-14 @ 14:49:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0