heaven's blue outside

Har varit en fin dag idag. Va i skolan på föreläsning, insåg att jag förmodligen får tillbringa huvudet i böckerna nästa vecka:S men men, de får man ta. Har börjat en ny kille hos oss oxå, eller han ska bara vara där denna kursen.. Hann prata med han lite, han verkade absolut trevlig. Åkte sedan hem till Karin där hon bjöd på soppa till lunch, hon behövde hjälp med att äta upp det lilla som fanns i kylskåpet o jag tackade inte nej till lunch:) Tog sedan en promenix i Hagaparken innan jag begav mig hemåt. Kroppen känns ganska trött o huvudet tenderar till att verka mer och mer, fattar inte vad det är för mystisk sjukdom jag har;)

Gick inom affären o handlade lite grönsaker till tacosen jag ska ha ikväll. Ska även passa på att ringa farfar o höra om de ska va hemma i helgen, tänkte hälsa på dem då. Höra hur allt är o hur Kina var..

Nahe, ska käka en banan, kolla runt på internet lite sen blir de mat o tv:)

hörs senare ikväll med en uppdatering med tända ljus framför mig!


Blir man inte sugen? ;) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0