Ikea

har jag då som sagt varit på idag. Det blev jag o några tjejer från klassen, Karin, Zahra o Petra. Vi har haft en mycket trevlig dag där vi samtidigt lärt känna varandra ännu mer vilket alltid är positivt:) Självklart åt jag köttbullar o handlade en superbillig toalett matta, en äggdelare o några andra smågrejor, hade ju då som sagt inget speciellt jag behövde så det blev billigt o bra. E nu hemma, ska plugga lite så jag e me inför imorrn o sen käka lite kvällsmat.

Har ju glömt att berätta att jag sett några kändisar de senaste dagarna. Peter Siepen, han träningsfreaket ni vet satt o fikade här på söder i söndes tror jag det va. Sen i måndes så höll jag på att springa in i Ulrika någonting som e 1500 meters löperska, kommer ihåg att jag såg henne i finnkampen. En annan va de oxå som jag sett, men de har jag såklart glömt nu i skrivandets stund.

Aja, här kommer två underbara bilder på Karin iklädd en födelsedagstårthatt som finns på Ikea, riktigt söt va den:P


Hon verkar ju gilla den iallafall;)



vi hörs,

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hoppas inte du blir ledsen men jag har inte haft tid o fixa med din blogg, jag är nyopererad och vi håller på med en överraskningsfest till pappa i helgen och jag ska tenta samhällskursen, så jag har mycket att stå i. I nästa vecka har det mesta lugnat ner sig så jag ska börja med den då.

Kraaaam

2008-11-13 @ 12:06:41
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: ulrika

Emme jag är ingen löperska jag är fotbollsspelare.

2008-11-13 @ 16:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0