in och finn

har jag besökt idag, en affär som jag som fattig student verkligen uppskattar:) Där finns allt från shampo, tvål, toapapper, ljusstakar, och tallrikar, o allt till kanonbilliga priser! :D Hade en föreläsning i förmiddes, käkade lunch i skolan sen åkte jag t banan till tekniskan o gick till ovannämnda affär. Promenerade sedan till sabbatsbergs sjukhus o tog bussen hem, eller nästan hem iallafall. Typ en kilometer från lägenheten ligger en te och kaffebutik där de säljer lösviktssaker. Gick inom där och köpte lite julte:) Hoppas på att det ska smaka bra.. annars skyller jag på jonna:P (o du, de hade inget som hette buddha som om du får tag på de så köp till mig :) )

Sitter nu hemma med ett äpple o en kaffekopp i handen. Ska slöa lite framför datorn och sen plugga det sista i kapitel 3 och helst kapitel 4 med.

Har inga bilder från gårdagskvällen än, men ska få. Vi åt supergod tacos och framförallt superduper god guacamole:) Ahh va gott de va, älskar ju avokado! Knixet var bara att alla "stank" vitlök sen, men de fick vi ta:P stannade hos karin till typ 11 o begav mig sedan hemåt. En jättetrevlig kväll med mycket prat och sånt:)

hörs senare,

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, du är nu utmanad^^. Hoppas allt är bra annars där uppe i "norrland" ;)



http://saaamanthaaa.blogspot.com/2008/11/pretty-anneli-tagged-me-1.html

2008-11-20 @ 16:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0