jag trodde det var över

snöandet alltså. Men nej då, nu när jag vaknade på morgonen så ser jag flingorna dingla ner från den grå himlen. Jaja, ska väl ändå hålla mig inne stora delar utav dan. Har "skolkat" från en datatimme nu på morgonen som jag inte tror skulle ge mig särskilt mycket, plus att det var min enda lektion idag. Ska plugga själv här hemma, har tvättid vid lunch o ska även dra på mig joggingskorna, så fort snöandet slutat.

Kanske skulle passa på att åka ut o äta middag hos farfar oxå. Han var intresserad av den kursen jag läste nu, o sen vill de ha uppdatering om hur mitt liv ser ut. Det är ganska komiskt det hela egentligen. innan jag flyttade till sthlm va jag den av barnbarnen som umgicks så lite jag kunde med farfar, för att jag inte tålde honom och för att han fick fnatt på att jag inte accepterade det han sa. Men nu, när jag bor här så¨har mycket förändrats, vi förstår varandra bättre och ses MYCKET oftare än förut. :)

Ska dricka upp mitt julte o börja med böckerna, julteet är just nu det enda som påminner mig om att julen nalkas, inte som hemma där mamma igår satte upp stjärnor och adventsljusstakar i fönstrena:S

so long,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0