kalla ben och röda kinder

e precis vad jag har nu. Har varit i farfars lägenhet ikväll för att se alla tv-serier som jag inte sett på evigheter. Var sedan tvungen att gå inom en affär och handla lite mjölk o så.. räknade dock inte med att det skulle bli snöstorm:S Jaja, nu e jag inne iallafall:) Jag kollade på längdskidor fram till lunch, trevligt med svenska framgångar:) gav mig sedan ut på en springrunda som var bland de tyngsta jag någonsin sprungit. Benen var blytunga, motvind i alla riktningar:P, och till råga på allt detta glattade jag glatt rundor i snön. Jag är stolt över mig själv att jag sprang hela rundan, frågade mig många gånger hur jag kunde vara så dum att ge mig ut i snö, det krävs ett träningsfreak för det:P 

Pratade en stund med jonna, macke o sen blev det mat och dusch. Därefter begav jag mig mot Sickla och farfars lägenhet. 

Ska kolla klart på Wallander o sen lägga mig. Imorrn e jag ledig eftersom annat folk skriver omtenta, så de blir plugg för min del.

Har inte fått min kamera än men sen kommer bilder.

Puss o kram, vi ses på stan, jaja den 19 december kanske;)

Kommentarer
Postat av: Samantha

ja träffa din bror i fredes :P

du, du vill inte skicka lite snö till grön/bruna vinslöv? inte en snöflinga har här fallit :(

2008-11-24 @ 19:27:21
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0