kvart i ett

e klockan o jag o J sitter o slappar vid matbordet. Gör inte särskilt mycket, umgås o pratar av oss lite, det blir ju en del att prata om;) Vi har precis gjort något väldigt olikt oss, och till på köpet väldigt barnsligt, vi har lagt pussel:P Haha, vi fick ett infall, de e ju svinkallt ute, ruggigt mysväder o vi ville göra något kreativt så vi fick la hämta upp ett pussel från lådorna i källaren. Det gick ganska fort att lägga, kanske inte så konstigt eftersom vi blivit lite äldre:P

Dagen igår spenderades mestadels i stan. Träffad ullis o fikade med henne pöå Fenix, sen ringde Håkan o Pelle o sa att de skulle komma in till stan. Håkan va hungrig så de blev ett restaurangbesök till:P sen kom mamma o pappa o hämtade mig, det handlades mat, kördes hem, jag tränade här hemma, käkade o gjorde sen vid mig. Jag hade slutligen bestämt mig för att gå ut med tjejerna, det va helnice:D sov hos storebror men kom klantigt nog på att det är röd dag, alltså skitdåliga busstider:P så jag tog mig ut till jonna nu i morse så fick vi skjuts hem hit.

Appeciate what you have before it's too late

<3


Kommentarer
Postat av: Samantha

Tack för igår! Lätt en av de bästa kvällarna på sjukt länge! allt bra idag annars?

2008-11-01 @ 19:26:09
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0