lite seg

va jag i morse när jag vaknade vid halv 10. Har hunnit äta frukost och se längdskidor på tv, sportnörden i mig får äntligen sin dos:P :) Kom hem vid kavrt över 1 inatt, lite arg, lite besviken, nerkyld, och ganska trött. Jag o Karin bestämde oss till slut för att vi skulle gå på Big Air efterfesten ändå, vi skulle ju vara uppskrivna på gästlistan så gratis inträde skulle de va. Jag begav mig till Karin vid halv 9 för att dricka vin, snacka o lite tv-förfest:P Hon tyckte vi skulle va riktigt finklädda så jag fick låna hennes uberfina svarta klänning (kommer foto senare) o mina fina pumps till de:) Skitsnygga var vi rent ut sagt när vi begav oss mot parken. Efter en liten promenad (vi gick lite fel) i snön kom vi fram till parken, men va vi uppskrivna på listan NEJ! Ahh jag kokade o Karin fick för första gången se mig arg;) Istället skulle vi till Stureplan tyckte hon, trots min pengabrist:P Vi åkte dit, kollade läget o såg alla köer, ingen alkoholk kvar i kroppen, ont i fötterna, frysandes o ganska trötta så åkte vi hem igen:P :S Det enda bra med denna kväll var att det blev gratis och att vi hade skitkul när vi fotade;)


Idag ska de pluggas en del, kollas på tv, o springas (får ta det lugnt i snön, skulle behövt broddar).


ha de nice tills senare,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0