"män som hatar kvinnor"

av Stieg Larsson har jag precis läst ut. Riktigt bra bok de där kan jag lova, spännande, intressant och drivande handling. Ska börja läsa andra boken imorrn tror jag, den ska tydligen vara lika bra. Dagen idag har gått väldigt sakta och varit väldigt slö. Jag har inte gjort något mer än legat i soffan o glott antingen på tv:n eller datan. Pratade med Jonna en stund oxå men i övrigt har jag varit riktigt undersysselsatt:S Lite skola imorrn ska bli skönt, om jag bara kunde bli helt frisk.

Tog mig i kragen innan o gick iväg o handlade lite mat. Skulle lagat lite riktigt mat (den första i så fall på 3 dar) men inte kände jag för det inte. Va aboslut inte sugen på att äta något varmt o ville inte heller laga nått så det blev färdig risgrynsgröt istället. De e mums de! :)

Ska eventuellt åka på hälsomässa imorrn eftermiddag med Karin, hade vatt nice o fått lite inspiration och erbjudande om träning och mat.

Ska nog prata en stund med skåne nu o sen lägga mig, blev jävligt sen igår pga JONNA!! :P men ett mycket givande och roligt samtal hade vi:) ;) eller hur jonna? hahahahha

Älskar denna bilden från i lördes:) carro kanske har invändningar mot den dock:P



hörs imorrn,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0