mat-tajm

har precis ätit lite lax med potatismos, kändes nästan som skolmaten igen:P Men de va verkligen mumsigt! Sitter nu o kollar på gamla Eva o Adam avsnitt, lite roligt faktist, man har glömt vilka småproblem man kunde ha under den tiden;) 

jaja, den blev som sagt en megalång promenad i hagaparken vilket var skönt annars hade jag nog inte kommit utanför dörrarna idag. När jag kom hem igen va jag så trött så jag pallade inte åka o storhandla, det får vänta tills imorrn. Handlade fil och mjölk vilket var det enda som var akut. Pluggandet fick oxå vänta till imorrn, ikväll blir det slappt med tv tittande och så... :D  

Har börjat fundera lite på julklappar med, både som jag vill ha och vad jag ska ge till alla, eller alla och alla, det är inte så många men jag vill att de ska betyda något. Fördelen med att bo häruppe e ju att utbudet absolut ökat:)

see ya tomorrow,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0