mörkrets inbrott

kommer tidigare o tidigare. Idag undrar jag om det knappt hann bli ljust innan det började skymma igen. Redan vid ett i middes var det halvmörkt, mycket beroende på att det har varit regn o rusk (idag oxå). Dagen idag har varit lite seg o flummig, o framförallt iriiterande. Har nu lyckats med att försova mig även här i sthlm för första gången. Hade övning 8 i morse men vaknade inte förrän 09:06.S Fick stressa gärnet för att hinna i tid till föreläsningen som började 10. Aja, jag hann med andan i halsen, vi jobbade en del på gruppuppgiften o nu har jag vatt hemma ett tag.

Gick inom Friskis o Svettis som ligger vägg i vägg med min lägenhet. Hörde mig för om lite  priser o så, det var ju inte billigt men inte överdrivet dyrt heller, julklappstips helt klart:)

har inga funderingar nu, återkommer senare,

Kommentarer
Postat av: beeccaa

Det är inte så dyrt :) jag har skaffat för ett halvår och det gick på 1200 :)

2008-11-14 @ 16:36:32
Postat av: Emme

Ja men de kostar lite mer här.. några hundralappar mer:S

2008-11-15 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0