morsning korsning

ännu en morgon är här och kylan hade tydligen inte fått fäste, idag visar termometern 7 grader. Frukosten är strax uppäten och jag har precis sett nyheterna på tv:n. Ska smälta maten lite sen röja upp lite här hemma. Vid lunch ska jag vara i Täby o spela badminton med vissa av tjejerna i klassen:) Jag älskar ju badminton så det här ska nog bli kul:)

När jag handlade mat igår såg jag att man numera kan plocka ihop sin egen musli. Alla goda saker, vissa annorlunda andra inte, va där, torkad frukt o allt sånt. Kunde inte motstå att plocka ihop en väldigt liten påse. De har ju satt ett pris som gjorde att man trodde att man köpte oxfile eller nått:P :S Men men, litegrann unnade jag mig. Smakade det nu på morgonen, va riktigt gott! :)

nu måste jag dra, hörs i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0