promenix i mörkret

Har precis kommit innanför dörren efter en promenad i mörkret. Man blir tvungen att gå i mörker under denna tiden på året om man kan gå mitt på dan. Felet har bara varit den senaste tiden har det varit sånt jäkla skitväder mitt på dan. Det regnar, är allmänt ruskigt och inte alls inspirerande att gå ut o gå. Men men, det var skönt nu ikväll, uppehåll o friskt o skönt. :)

Det känns som att vardagen bara rullar på just nu, och att den kommer att göra det ända fram till jul. Vi har ett halv-hektiskt schema i skolan, en del planerat med tjejerna och klassen. Både mamma och Jonna ska komma upp här varsin helg (läs dyra helger;) ) så tiden fram till jul kommer nog gå väldigt fort. Fast visst, hela denna hösten har gått enormt fort, känns som evighet sen jag flyttade upp här, men ändå känns allt där nere väldigt nära:P

Jaja, nu ska jag titta på bröllopsform på 4:an. Stör mig riktigt mycket på att jag inte har många tv kanaler:S men men, jag överlever, eller får väl överleva:P

hörs imorrn, o vet ni, då e de fredag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0