rättvisa skipas till slut

Frida Östberg fick till slut diamantbollen, tror inte hon fått den innan iallafall, en riktig slitvarg som e sååå härlig som fotbollsspelare. O kungen av svensk herrfotboll får vara kung för en bra tid framöver, Zlatan e Zlatan! Fotbollsgalan är över o de va rätt spelare som vann tycker jag. Ska va uppe en stund till sen sängen o lite läsning i Stieg Larssons bok. :)

Det verkar som om kylan har kommit för att stanna, därmed oxå vintern. Men på något sätt har jag längtat, hellre torr frisk kyla än blött tråkigt grått väder.

En dryg vecka tills mamma kommer upp till mig, jag längtar:)



Tjoho, hörs imorrn.. o då e jag leeeedig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0