riktigt ruskigt regnigt

det gäller att hålla tungan rätt i mun när man säger dessa tre ord:P man e så skadad av IB, kommer dock inte på vad detta syndrom heter på svenska, att ha tre ord som börjar på samma bokstav i rad.. :S Men det stämmer verkligen överrens med hur vädret är och har varit hela eftermiddagen. Men, jag gav mig ut på en rask promenad innan, lite småfuktig va jag när jag kom in, men duktig som man e så:) har käkat lite nu med, sitter o softar vid tv:n. Pluggade lite innan med, känns ganska lugnt ändå med tempot i skolan just nu vilket är skönt när jag låg efter i början. :)

Imorrn bär det av på utflykt till IKEA med Karin o Zahra. Har inget jag ska handla men det ska bli trevligt, kanske äter en liten köttbulle iallafall:P

 Denna bilden är så talande för när man handlar innan man tänker, att kanske stänga av blixten innan man fotar mot en spegel vore en bra idé?! ;)

längtar lite efter mamma idag, vet inte riktigt varför <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0