så kom då kvällen till hornsgatan

och jag ska gå o lägga mig om nån timme eller så. Har varit en ganska slapp eftermiddag och kväll. Har i och för sig gjort allt jag ville/skulle i skolväg, hunnit prata med en hel bunt folk på msn, och även haft ett långt, något utdraget samtal med J:P :) Men i övrigt har det varit chill, lite för chill enligt min mening. Men jag orkade inte träna idag, sjuk träningsvärk i kroppen så de får vänta tills imorrn. Då ska de gås i skolan hela förmiddan sen ska grupparbetet förhoppningsvis oxå bli klart på eftermiddan så slipper vi det nästa vecka. Ska oxå göra klart och lämna in kompletteringarna till förra kursen, sista dan imorrn och jag har såklart väntat in i det sista med detta:S

Glömde säga att det snöade här igårkväll när jag skulle åka till Karin, då kändes det nästan som om vintern verkligen var påväg. Hade varit mysigt med snö och kyla nu sista månaden innan jul:)

Har funderat på det här med jul och nyår en del sista dagarna oxå.. har en del julklappstänk klart för mig vilket är skönt. På nyår vill jag verkligen ha superroligt så om någon vet någon fest eller nått så skrik till! :D :P

 Tog ett foto på alla vissna orkidéblommor i ett glas innan, Blev fint tycker jag, o jag fick ju iallafall nån användning för det vissningen av blomman;)

hörs imorrn, o då e de fredag o sen helg.. igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0