sådär ja

då ser lägenheten presentabel ut igen. Lite undanplockning, diskning och dammsugning gjorde verkligen susen:) Nyduschad är jag oxå vilket är ännu skönare! Nu ska de slappas i nån timme o sen väntar sängen. Eller just de, ska fortsätta läsa i min bok med, sjukt spännande och händelserikt just nu, kapitlena går av bara farten. Detta med böcker är något som jag saknat under min IB tid. Varje gång någon sagt, ahh du måste läsa denna boken så svarade jag, mm jag ska, efter examen. NU kan jag läsa alla de böckerna, och jag har börjat:) 

Imorrn bitti väntar tandläkaren o sen lite plugg. Ska oxå bege mig iväg till "in och finn" en affär i vasastan, ska inhandla lite nytto hygiengrejor. Tråkigt men de måste verkligen göras. Just de, ska ringa några viktiga samtal oxå, till bostadsbidrag och annat.

tomorrow, 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0