sen lunch

ska jag strax äta, det blir resterna från ïgår. Gårdagen var väl inte den bästa rent psykist, jonna fick erfara hur jag kan vara när jag inte lyssnar på någon pepptalk alls:P en envis jävel bor inom mig, jo tack, och när den väl bestämt sig finns där inte mycket att göra åt den. Måendet är bättre idag, har insett att det inte finns mycket att göra åt redan skriva resultat. Får försöka ändra taktik lite för att lyckas bättre, säg mig bara hur?!

Har haft en datalektion imorse sen tyckte både jag o Karin att det var för tidigt att bara åka hem o sätta sig. Så vi åkte tunnelbana till östermalmstorg och vilsade "gick vilse" på östermalm innan vi väl hittade till gallerian. Gick hela vägen till Gamla stan där vi hade bestämt att vi skulle hitta ett sånt där mysigt fik som har fåtöjer med trevliga vrår o så, ni vet ett sånt ställe där man gärna blir stammis. ;) :D Efter typ en evighets letande, nej  vi hittade inte det idag, iallafall så gick vi in på ett fik o tog en kaffe, något iriiterade:P Åkte sedan hemåt, men bestämde mig för att gå hem från Slussen. En trevlig promenad innan en sån där "Läkare utan gränser" snubbe anföll mig o tvingade mig att försvara mig mot att jag inte gjorde något för att värna om de fattiga barnen Afrika.. Haha, men jag slog honom lïte på näsan när jag sa att jag typ har 2500 att leva för i månaden, det var inte så mycket enligt honom heller:P Men men, när jag får tillräckligt med pengar för skänka så kommer jag att göra det.

nej nu bränns snart maten, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0