sjuk såklart

Det är sista dan för mig i skåne idag o självklart har jag dragit på mig nått virus eller nått. Vaknade med feber, ont i halsen, kroppen o lite huvudvärk. Tog en tablett o den har äntligen börjat verka, febern går ner känner jag, börjar bli sjukt varm:P Har en del samtal jag måste ringa idag såsom försäkringskassan, bostadsköer etc. Ni vet sånna där tråkiga samtal men som ändå måste göras. Igår va jag med mamma inne i stan efter att hon klippt sig, hittade inget mer än några par strumpor, vilket jag verkligen behövde;) Umgicks sedan hela kvällen med föräldrarna, kollade på prison break, vilket jag inte kan se i sthlm:( sjukt störigt eftersom det är en serie som jag verkligen gillar. Skulle vatt nice om någon kunde ladda ner alla avsnitten till mig?! :) hej jonna:P

Sitter just nu o lägger över all musik vi har här hemma till min bärbara, tar en stund kan jag lätt säga:P

De blir hemfärd imorrnbitti så jag får väl se till att njuta så mycket jag kan av dagen, fast jag är helt ensam o halvsjuk:S:P De känns just nu jättekonstigt att tänka tanken att jag ska åka härifrån igen, vardagen infinner ju sig så snabbt här nere, alla vet vem jag är och hur jag brukar bete mig så jag tänker inte ens på det:P men jag kan lova er att sthlm e nice, o de e min stad:P :)

hörs senare,

ps: alla bilder här nerifrån kommer imorrnkväll, glömde ju såklart kamerasladden i sthlm:S ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0