skitigt värre

är vad det är i lägenheten, får se om jag orkar ta mig i kragen o dammsuga lite iallafall. Är precis inkommen från det hemska vädret här e uppe idag, regn, blåst o halvkyla:S Badmintonen va superrolig o de kändes nästan som om man var tillbaka i högstadiet igen. Vi hade nämligen lyckats med att boka en tid när en yngre skolklass oxå var där:P Kontentan av badmintonen är en något trött och stel högerarm som knappt orkar lyfta någonting, är tom rädd att jag ska tappa glaset med vatten framför mig;) De andra tjejerna ville käka något på Täby centrum men snåla jag nöjde mig med en kaffe för sällskaps skull. Självförtroendet fick va på max idag när jag gick omkring halvfräsch, i träningskläder och skor, osminkad inne på Täby centrum:P

Nahe, ska äta upp resterna från fiskgratängen igår, kanske städa lite o sen gå o handla toapapper:S Måste alltså ut i rusket igen, förhoppningsvis har det slutat regna då iaf.

Tyckte denna bilden va söt:P Kameran skulle dock helt klart varit med idag, många snygga "moves" bjöds det på:P

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0