städ,plugg, spring

Har pluggat under eftermiddagen, läste först en del i boken o nu sista tiden har jag tittat igenom föreläsningshäftena. Har oxå spungit upp och ner (förmodligen 20 ggr:S ) till tvättstugan. Tar en jäkla tid för allt att bli torrt och jag har inte tid att vänta nu så hänger det kläder överrallt i hela lägenheten. Har även städat lite, eller snarare putsat i köket på ställen som man inte städar särskilt ofta, typ spis, kylskåp etc. Försöker ta lite varje dag så jag slipper röja som sören nästa vecka.

Det snöade ju som sagt i morse men det slutade lite innan lunch och nu har det varit tögrader hela eftermiddagen så stora delar av snön har smällt bort igen, bra på ett sätt, mycket lättare att springa då. O de e precis vad jag ska göra nu, springa ut till farfar, bli bjuden på middag där o prata lite:)

Imorrn e de skola mellan 8 o 12, sen hem, dammsuga lite o plugga en del för att sen sent på kvällen åka o möta mamma på centralen:) Äntligen kommer hon! :D helgen kommer att bli såååå bra:D

Nahe, hörs imorrn vid lunch!

Kommentarer
Postat av: Jojoss

Nu har nu fått en award av mig, gå in på min sida och följ anvisningarna.



Ha en trevlig helg när mamms kommer!!



Kram

2008-11-26 @ 18:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0