städtanten vaknade visst;)

Har läst igenom alla papper nu, kollat igenom den tenta som föreläsaren ska gå igenom imorrn. Känner att jag inte riktigt kan allt för att klara av att göra den, gör den på söndag istället när jag fått hela sammanfattningen. Städade innan oxå, hade först tänkt mig att bara dammsuga lite men rätt vad det var så stod jag o sorterade alla skolpapper, slängde gamla papper, lådor o annat skit. Ska springa ner o slängde det i kontainern sen. Känns skönt att verkligen ha ordning och reda i lägenheten, blir att man skjuter på allt till vardags. Det är en av de positiva sakerna med besök, man blir tvungen att städa och det känns bra efteråt.

Jag börjar redan bli trött, inte så konstigt efter sen läggning igår, tidig uppgång idag, o fullt kör hela dan o kvällen. Men det är bara så snällt att hålla sig uppe, skulle i och för sig kunna slumra nån timme på soffan, känns nästan som jag behöver det. Pallar inte plugga mer nu, ska läsa min bok o sitta framför tv:n tills mamma ringer. Känns helt overkligt att hon ska komma hit, bo hos mig o va med mig i flera dar, helt annorlunda än när jag åkt hem.

Sov gott, gott folk!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0