Stockholm igen

E hemma i lägenheten igen, de känns lika skönt som förra gången jag kom hem. Klarade av resan bra, det är faktist väldigt skönt att åka buss, man slipper tänka på att byta nånstans, man kan slappna av, o kroppen hinner återhämta sig. Det sjukliga försvann under dagen men kom igen nu ikväll, tog en tablett för att slippa få skyhög feber igen, natten va nämligen hemsk. :(

Har varit o handlat lite mat så jag klarar mig till imorrn iallafall, då behöver jag dock storhandla, det ekar i kylskåpet när man öppnar det:P Har oxå lagt in alla bilder från den gångna helgen, fick mig många skratt. Där är vissa  bilder och framförallt en film som jag låg dubbel av när jag såg den, det roliga är att jag själv har filmat men inte riktigt kommer ihåg det:P Men den är så klockren;) Jag lägger upp lite bilder här senare, orkar inte nu..

nej, vad sägs om lite mat o sen mot tv:n ?:)

ses imorrn,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0