tacka vet jag bil

iallafall när man ska storhandla mat. Ahh gud va trött man blir i axlarna av att kånka på tunga matkassar:S E äntligen hemma efter först övning och föreläsning i förmiddes, grupparbete o nu mathandling. Fattar lite mer av skolan nu vilket är skönt, fick ett smärre hjärnsläpp igår:P Har precis satt in maten i kyl, frys, och skafferi, bäddat sängen, diskat och plockat undan det mesta. Känns bra när lägenheten ser ok ut:) Kan inte leva på ett ställe där det är uppställt, lite skit ihörnen gör inte alls lika mycket. Antar att jag blivit skadad av min uppväxt, hela mammas generation i släkten är pedanta till max;) Känns som om har en lite mer sund inställning iallafall:)

Får se om jag orkar pallra mig ut på en promenad eller inte ikväll, är ju lite mör i kroppen. Ska nog inte plugga nått idag, tar de imorrn o på onsdag istället när jag e ledig. Ikväll ska de kollas på Fotbollsgalan o käkas lite fiskgratäng (va billigt):P

Ah förresten, va nog med om typ det mest komiska men just i den stunden irriterande:P När jag va i affären o i princip var klart ställde jag korgen vid ett chokladställ för att enkelt hitta den, gick för att hämta en sak. När jag kommer tillbaka är korgen försvunnen men där står en annan korg typ en meter ifrån med lite grejor i. Jaha tänkte jag, någon har råkat ta fel korg, aja, jag väntar lite här i närheten (jag menar, vill ju inte göra situationen mer pinsam, jag skulle bara få mig ett gott skratt bak en pelare:P ) Men kom personen, Nej då! så jag fick snällt gå tillbaka o plocka ihop ALLT igen :( O självklart när jag kommer mot kassorna igen (10 minuter senare) så står min ensama lilla korg där:S ;) jag såg nog smått förvirrad och irrierad ut.

hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha, det låter som en givande shoppingrunda.

hade velat va en liten fluga som sett allt :D

2008-11-17 @ 17:33:57
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0