tänkarens afton

är vad det är och har varit ikväll. Mitt liv har de senaste månaderna förändrats otroligt mycket. Från att ha gått på IB o haft de 3 värsta åren i mitt liv, pluggmässigt, haft ett stort socilat nätverk där alla vet vem jag är och vad jag står för. Jag spelade fotboll, jobbade på Domus, pluggade, festade med älskade Tollarp o va med mina bästaste tjejer- livet rullade på och jag tänkte nästan aldrig på hur bra jag hade det och att där alltid var någon att prata/umgås/festa/ njuta av livet tillsammans med. Mamma, pappa, o macke fanns alltid i närheten och jag älskar min familj över allt annat, och det liv vi alltid har haft.

Nu har jag överlevt IB, slutat spela fotboll, jobbat en sommar på spritan, upplevt det värsta ögonblicket i mitt liv, blivit starkare av det, tagit det svåraste avskedet någonsin, flyttat till da city, bor själv o går i skolan, har inte alls lika många vänner här uppe vilket gör att det sociala är väldigt annorlunda gentemot skåne. Jag trivs som fisken i plurret här i stan, älskar storstadslivet men saknar mina vänner och vårt liv. Jag tror och tycker mig känna att jag förändrats en del som person, o nu när jag uppfyllt ett av mina mål så har jag bestämt att nu ska jag lyckas med det mål jag förmodligen hatt längst i hjärnan. Från och med ikväll ska jag uppfylla detta mål, jag ska fan i mig klara det, klarar jag allt annat så ska jag verkligen klara detta oxå, punkt slut!

Vi vet vad vi har i grund och botten, vad vi har upplevt tillsammans.
Jag vill att alla vi individer ska bli vi igen, umgås som vi gjorde förr. Vi har stött på många hinder på vägen och jag vet att mycket ligger under ytan, men jag vill absolut att vi försöker bygga upp detta igen, genom ärlighet. Att vara raka o ärliga o därigenom bygga upp en vänskap igen, för det är vad jag vill!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0