trött trött trött

hujeda mig vad trött jag är. Inte så konstigt kanske, har väl fått 6-7 timmars sömn denna helgen:P :S känner mig riktigt "sovatrött" nu;) men fan va skoj jag har haft, har varit den bästa helgen på länge, TACK alla:) I fredes blev det då partaj på grand med sam o nic bland annat. Igårkväll bar det av till självaste linderöd där ville skulle ha 20-års partaj. Blev riktigt lyckat, hade skitkul hela kvällen o delar av natten, så skoj e de när flera olika generationer kan festa tillsammans:D Det är sånna här festhelger som gör det värt all möda att ta sig ner till skåne.


Sov över i linderöd inatt, hade för roligt för att åka hem:) tog mig till stan i middes, inom storebror o käkade en väldigt sen frukost. Blev skjutsade hem till färlöv av Kribbe, gjorde vid mig o sen bar det av på hockey i stan vilken inte gick så bra men skit samma:P

Har softat ikväll med mamma o pappa, sa ju att denna helgen skulle ägnas med dem, well so har inte blivit fallet:P funderar eventuellt på att stanna i skåne tills onsdag, kan ta bussen upp igen då, men får se.

Får snart nana kudden, ska bara lyssna på lite nice musik först:)

love you all <3


Kommentarer
Postat av: Samantha

nej, vi får lätt göra om fredes när det närmar sig jul o ja vet att du är hemma ;)

2008-11-02 @ 22:06:00
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0