trött

e precis vad jag är. Skoldagen och det mesta av gruppuppgiften är avklarad, vi orkade inte mer idag. Hade en tanke innan idag om att springa en sväng direkt nu när jag kom hem men jag känner verkligen inte för det så det får vänta till lite senare. Sitter med en kopp te framför mig o ska slappa lite nu en stund.

Blir ingen fest idag men förmodligen imorrn istället. Såg till att bli uppskrivna på gästlistan för festen som ska va efter skidhopp tävlingarna imorrnkväll. Det¨är på sthlms stadion o förhoppningsvis e där mycket folk:) Eventuellt ska jag dit en sväng o kolla på tävlingen oxå, de e ju fri entre!:) 

Ikväll blir det lite lugnare, måste nog springa inom affären o köpa nått salladsblad eller nått som jag kan ha till min kyckling. Ska ha nyrivna kokta röbetor oxå, de e riktigt smaskigt:)

så vi hörs senare ikväll, vid idol eller nått. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0