var är täcket

som jag just nu vill dra långt över mina öron. Att det finns något som heter humörssvängningar är jag väl medveten om, men inte på detta sätt. Dagen var helt ok ända tills jag fick mitt tentaresultat. `GGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, så fucking jävla skitarg är ja(ursäkta alla svordomar). Ahhhh, varför kan jag aldrig få lyckas på ett prov, alla, precis alla visste hur bra jag kunde just detta området, det satt verkligen i  ryggmärgen, men går det bra på provet, NEJ DÅ! Visst jag e godländ o bla bla bla, jag vill mer, har alltid velat o kommer alltid vilja... FAN!

Ska sitta hela eftermiddagen med början av nya kursen. Som om jag är inspirerad eller sugen på det?! nej inte ett dugg, men jag slår på autopiloten o bara gör det, som ett av mina motton i livet säger "just do it".

Ett par tips till framtida studenter kan jag härmed ge:

1. Se till att ni är /blir svinrika på något sätt innan studietiden så ni kan leva ett schysst studentliv.
2. Se till att plugga er så smarta så ni lyckas på tentorna.
3. Förbered er på en tid då mycket präglas av jobbiga tankar och stunder. (en dag som denna har jag inget positivt att säga)

Helvetes jävla skit!

Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Hallå Emelie!

Hade inte en aning om att du hade en blogg. Nu kan man ju följa båda de "utflyttade" kusinerna via nätet!! Alltid kul!

Kram Linda med familj

2008-11-11 @ 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0