12hours left

" ännu en fin tjej som dragit från skåne, rackarns oxå" hehe, ibland kan ord från folk man aldrig någonsin pratat med i verkliga livet verkligen förgylla en dag. Pratar med massa människor på msn som jag inte pratat med på ett tag, e nice:) Har kollat igenom sista skolgrejorna nu, nu får de gå som de går, bra förhoppningsvis:)

Såg igårkväll en dokumentär om bandet dixie chicks, en bra sådan:) efter det har jag nog lyssnat på deras låt "not ready to make nice" typ 50 ggr:P den e bra, har dock inte insett de förrän nu, men bättre sent än aldrig. Det är lite kul att  veta bakrunden till texten oxå som jag fick veta i dokumentären.
 
Tänkte kommentera det som diskuterats  på många bloggar senaste veckan, nämligen att Blondinbella, den största bloggerskan i sverige nu börjat blogga igen efter sitt break. Min mening låter såhär: Jag kan lätt förstå att hon höll på att gå in i väggen. Hur lätt är det inte att få storhetsvansinne när man ser att allting bara rullar på, visst det är jobbigt men samtidigt skoj med alla aktiviteter. Okej, många tycker att hon är för mycket, o visst, hon e en typisk sthlmstjej men tänk ändå, hon e 18 bast, har ett eget företag, tjänar redan multum, fixar skolan galant o är nöjd med sig själv. Inte fan(ursäkta språket) kan man INTE säga att hon e smart o en jäkla bra business tjej!

Bloggen kommer förhoppningsvis snart ändra utseende lite:) de ser jag fram emot! :)

Hörs imorrn efter tentan,

 den här misen saknar jag, får träffa han snart! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är inte alls säker på om du kommer gilla det du ser, men jag vill att du är totalt ärlig för allt får att ändra på =) här kommer iaf ett smakprov, givetvis ska inte min bild eller mitt namn stå vid sidan om men jag har gjort den i min blogg sålänge.

Här kommer en länk, http://jennygottfridsson.blogg.se/bloggdesign/

2008-10-29 @ 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0