bloggande = beroendeframkallande?

till en börjam var det inte särskilt kul att blogga kan jag ärligt påstå, man visste inte vad man skulle skriva om, hur ärlig man skulle vara etc..nu har det nästan blivit motsatsen, känner att jag nästan "måste" blogga, inte för att jag går under om jag inte gör det men det är roilgt, jag har en del att berätta om vad som händer i mitt liv o saker jag ser o hör, o sen vet jag att där är folk som följer mig hemifrån skåne genom bloggen. O ärligt talat, vill man ha koll på vad jag gör, känner mig, och tycker om vissa saker så ska man följa bloggen.

nu har denna fredagen oxå börjat o vad ska hittas på idag?..ja du, har ätit frukost för en stund sen, sitter i soffan o kollar på lite one tree hill klipp på youtube parallellt med tv:n. Ska sätta mig o plugga lite nu tror jag, eller gå ut o gå en sväng. Funderar även på att ta en tur till Sickla köpkvarter ute vid farfar, mamma ville ha en tröja som inte fanns i K-stad så...

6933 dagar har jag levt nu, plus skottårsdagarna då..o de kommer bli många till, förmodligen en del av dem med inlägg här i bloggen;)

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0