cheesecake! :)

Hemkommen från lunchen hos farfar e jag precis..Blev supergod kokt fisk o så min favvo cheesecake till efterrätt:D De vet sannerligen vad jag gillar för mat! :) Fick även en bok o lite pengar i födelsedagspresent, tack tack:) Dagen har annars besått i en lång promenad i morse, lite plugg i förmiddes o sen begav jag mig till farfar.

Det blev en bit cheesecake över o den fick jag med mig hem, sitter o mumsar på en liten bit nu, finns mer kvar till ikväll o imorrn ändå:P :D Kollar även på fotboll på tv, HIF-ELF..saknar fotbollen eller gemenskapen lite..eller mest saknar jag väl nått sånt där skoj i träningsväg att se fram emot.

Blir mumsig middag senare med eftersom där är rester kvar sen igår...maten har ju varit helt delikat denna helg än så länge;) :)

kommer en uppdatering senare ikväll

later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0