chill kväll

blir det. Varken jag eller Karin pallade göra något så vi chillar på egen hand ikväll o hittar på nått imorrn. Hade min "veckliga" ¨(svengelskt jag vet:P ) egen tid idag. Detta innebär att jag pysslade om kroppen lite extra vilket är ganska tråkigt men skönt efteråt. Sen bar det iväg mot Götgatan då. Efter en liten extra promenad hittade jag äntligen rätt. Strosade rundor där lite, kollade i affärer o fönstershoppade lite.. Tog även lite bilder på saker jag passerade, kommer här nedan.

Tog en latte o en fralla på ett coffeehouse o begav mig sedan hemåt. Gick hela vägen hem eftersom det är lättare att hitta från medborgarplatsen än till den:P Handlade lite extra fredagssaker i matväg, ska bli mumsig ugnsbakade rotfrukter med kyckling och fetaoströra:) ett enda fel bara, jag lyckades med precis det jag inte ville, att köpa ost gjord på komjölk vilket är ganska likt fetaost men ändå inte riktigt det samma eftersom fetaost är gjort på fårost. Tog Zeta's egna ost eftersom jag inbillade mig att det var ett klassiskt märke som bara gjorde äkta saker, men ack så fel jag hade märkte jag nu när jag kom hem, Ahhh KLANTIGT!:S

Äter lite goda cashewnötter o dricker lite cola, o kollar på tv. Ska börja med maten snart.

later,

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0