dan är snart över

o de börjar bli kväll, Eller de känns redan som kväll eftersom det redan är mörkt här uppe, men men jag ahr hunnit med mer än vad jag tänkt ändå:) Skrev då tentan i förmiddes, de känns bra, nu får jag bara vänta på resultatet. Åkte sedan direkt hem för att springa en runda, käkade sedan mat, gjorde vid mig o drog mig inåt stan igen för att möta upp Karin. En liten minirunda på stan blev det, paket inhandlades men jag fick inte tag på skinnhandskarna som va billiga:S får se om de finns nån annanstans. Iallafall, har precis varit nere o slängt i 2 maskiner tvätt, har väl kanske 3 till att tvätta! :( ska fixa lite käk, tvätta av allt o sen bege mig mot skolan igen. Några i klassen ska gå på kåren för att fira tentan o att vi e lediga i några dar. :)

Såg att jag glömt betala telefonräkningenn, måste kolla upp det också. Sen blir de till att packa ihop lite kläder som jag ska ha med mig ner, o sen sova. Låååååång busstur imorrn är vad som väntar, tar förmidligen med mig datan så jag kan sysselsätta mig lite iallafall, en bra bok blir det nog också. Annars får väl Karin dra några dåliga skämt eller nått;)

tjoföljt så länge,

Kommentarer
Postat av: Samantha

hoppas du får trevligt ikväll!



haha, titta på nya avsnittet av Gossip girl så får du se ;) Det va faktiskt riktigt bra det nya, ja blev lite förvånad. Det har tappat så jäkla mkt på sistone annars..

2008-10-29 @ 17:12:02
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Allt går att ändra på självklart, det är ju du som ska bli nöjd. men jag förstår inte riktigt hur du menar du får försöka förklara lite mer ;) haha.

Puss

2008-10-29 @ 19:01:33
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har kladdat lite till nu ikväll så ta en titt när du har tid och säg vad du tycker, tyvärr gick det inte att ha blomman där bak, bilden är way to big.

2008-10-29 @ 19:59:43
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0