en lång promenad i onödan

har jag gått idag. Eller i onödan e kanske fel uttryckt, jag fick ju motion och frisk luft, men skorna som jag gick till var en besvikelse, men jag fick ju se hur delar av Kungsholmen ser ut. Tog tunnelbanan tillnbaka till slussen o gick Hornsgatan hem därifrån. Gick inom Hairacademy och beställde en klipp o färg imorron. Ska göra det hos en elev för det blir mycket billigare då, hoppas bara att resultatet blir ok. Ska ju bara klippa topparna så. Handlade oxå lite mat i den lite billigare affären, nu klarar jag mig helt klart en stund, o snart kommer CSN pengarna:) de behövs nu.

Är vrålhungrig nu, måste komma på vad jag ska äta bara, ska kolla på lite recept här på internet.

Tog lite foton när jag gick längs Södra Mälarstrand idag, riktigt fint var det ju, soligt, ganska kallt dock lite blåsigt märkte jag..sånt syns ju inte från lägenheten:P

 Stadshuset.


Utsikt från Södra Mälarstrand över Norra Mälarstrand.. Känns nästan som en turistort när man tittar på detta.

mot stekpannorna o kastrullerna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0