fri-e-dag

Idag har jag inga föreläsningar utan e helt ledig:) tog lite sovmorgon till halv 10 för att sen gå på en promenad. Har precis ätit lite frukost, lite sent jag vet:P Ska plugga lite idag, gå igenom nått kapitel sen får jag se vad det blir för kvällsaktivitet, jag o Karin kände för att hitta på något, får dock se vad det blir.

Det är sånna här dagar som känns lite konstiga här uppe i sthlm. Jag e helt ensam i lägenheten o jag vet att där inte kommer att komma hem någon på hela dan o kvällen, så som jag visste att det skulle göra när jag bodde hemma.

Ska eventuellt åka o kolla i lite affärer på götgatan här på söder, har inte riktigt kollat runt där ordentligt. Det är mest för att fördriva lite tid innan kvällen kommer, plus att jag varken vill eller orkar plugga hela dan. ;)

vi hörs senare när jag har lite mer konkreta saker att berätta,

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0