hade glömt

hur otroligt skönt o uppfriskande en långpromenad är. Har precis kommit innanför dörren. Ganska svalt i luften men en frisk luftfuktighet :)  Ville så gärna haft en kamera nu med så ni kunde sett hur underbart vackert det börjar bli här uppe, träden skiftar i alla möjliga färger o det hösten har verkligen  kommit.. En banan (såklart) o lite kaffe väntar nu :) ska göra mat sen om en stund, kanske försöka mig på att plugga lite med. 

Har kommit underfund med en sak här i lägenheten..att en mikrovågsugn är underskattat..jag har ingen o det stör mig typ minst en gång varje dag...ahh jag blir galen..allting i matväg måste planeras för att det ska hinna tina eller bli uppvärmt, de e skitstörigt! :S ;) bara att värma en jävla kopp överbliver kaffe måste det till en kastrull till:P 

by the way..nån som har något förslag på vad jag kan hitta på imorrn, har hela dan ledig o inga planer alls:S ?????

stay tune.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0